Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Fiets4Daagse Hoorn zelf!

Inschrijving 2024

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Fiets4Daagse Hoorn 2024 gaat op maandag 4 december 2023 om 09.00 uur open.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 16 april 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.
Als we nog niet uitverkocht zijn, kan je een startbewijs bemachtigen via de Late Bird inschrijving van 17 t/m 25 april 2024.

Hoe kan ik inschrijven?
Ga naar de startpagina en kies voor ‘Inschrijven’

Wat zijn de tarieven?
De tarieven vind je op de website.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.

Kan ik ook inschrijven voor minder dagen?
Ja, dat kan. Je kunt een keuze maken voor 1-Daagse tickets. Klik hier voor meer informatie.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Open jouw dashboard en vul jouw e-mailadres in om in te loggen.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand? 
Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Ticket omruilen’.
 
Het wijzigen van jouw afstand is mogelijk t/m 2 april 2024, tenzij de afstand is uitverkocht.
 
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Registratie bewerken’.
 
Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 2 april 2024.
 
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat werkt, lees je bij de volgende vraag.
 
Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 2 april 2024 schriftelijk annuleren via het contactformulier en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.
 
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Open jouw dashboard en open jouw registratie. Klik in jouw ticket op ‘Gegevens’ en ‘Ticket overdragen’.
 
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 2 april 2024, een ticket toewijst, dien je onderling te regelen dat het ticket overgedragen word aan de nieuwe deelnemer.

Overdragen is tijdelijk niet mogelijk tussen 2 april 2024 en 16 april 2024.
 
Let op! Het (ver)kopen van een startbewijs is op eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden vind je hier.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Deelnemers tot en met 12 jaar kunnen slechts deelnemen onder begeleiding van een volwassene.
Stuurbordje
Ontvang ik mijn stuurbordje met de post?
De startnummers/stuurbordjes dienen te worden opgehaald. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn stuurbordje met de post?
Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw startnummer op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

De naam op het stuurbordje is verkeerd, kan ik dit nog aanpassen?
Als een startnummer eenmaal is gemaakt, kan de naam helaas niet meer veranderd worden.

Fiets4Daagse Hoorn 2024

Start/finish
Waar is de start?
Alle afstanden gaan dagelijks tussen 8.00 en 11.00 uur van start vanaf IJsbaan De Westfries in Hoorn.
 
Waar is de finish?
Op de eerste drie dagen is de finish, net als de start, bij IJsbaan De Westfries. Op de laatste dag is de finish op de Roode Steen in Hoorn.
 
Wat zijn de starttijden?
Alle afstanden gaan dagelijks tussen 8.00 en 11.00 uur van start
 
Mag ik eerder/later starten?
Starten is alleen mogelijk tussen de aangegeven tijden.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je bij IJsbaan De Westfries in Hoorn.​​​​
Medaille
Krijg ik een medaille?
Bij de finish op de vierde dag ontvang je een herinneringsmedaille voor jouw prestatie.
 
Kan ik een Medaltab bestellen?
Nee, het is niet mogelijk een gepersonaliseerde Medaltab te bestellen voor achterop jouw medaille.
Tijdslimieten
Zijn er tijdslimieten?
Er kan dagelijks worden gefinisht tot 17.00 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Lees hier meer over de verzorgingsposten.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Lees hier meer over de medische ondersteuning.

Zijn er toiletten?
Op de start-/finishlocatie en bij de verzorgingsposten zijn toiletten aanwezig.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
Het is niet mogelijk bij de start kledingstukken af te geven.

Is er een fietsenstalling tijdens de Fiets4daagse Hoorn?

Indien gewenst kun je ’s nachts jouw fiets in de gratis fietsenstalling in de hal van IJsbaan De Westfries plaatsen. Je kunt hier ook je E-bike opladen. Deze fietsenstalling wordt met camera’s beveiligd door Security Cabins. ’s Nachts is deze fietsenstalling afgesloten, stalling is voor eigen risico.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.
GPX-bestanden
Ontvang ik nog een GPX-bestand?
Wil jij de routes graag op jouw fietscomputer inladen? Dat kan! Download dan hier de GPX-routes van de Fiets4Daagse Hoorn.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er?
Meer informatie over vrijwilligerswerk lees je op de website van Le Champion.

Je kan je aanmelden via het aanmeldformulier op de website.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Op de website van Le Champion vind je meer informatie over de voordelen van een lidmaatschap.

Je kan lid worden via het inschrijfformulier op de website van Le Champion. Of door tijdens de inschrijving voor een evenement te kiezen voor 'Word lid van Le Champion'.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke.

Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.